San Antonio | Nik Richie + Dirty Army intel, opinions, gossip, satire, and celebrities - Part 6

Lucky 211

November 28, 2014 San Antonio 16

 

THE DIRTY ARMY: YOUNG GIRLS BEWARE San Antonio!!!!! His name is Tito Alaquinez, but goes by Lucky211. HE LIKES THE YOUNG ONES BECAUSE HE’D NEVER KNOW HOW TO HANDLE A REAL WOMAN. He walks the streets of Sw Military. You can tell him by his stupidass tattoos; SA on the left side of the neck and 211 on the right. He thinks he can claim ANY girl in SA. He has two kids with one on the way and does NOTHING for them. He’s a woman beater, and he’s bipolar as shit! He’ll tell a girl what they want to hear, then is a straight up asshole the next. He claims to be sooo gangster, and brags about how he’s “killed mothafuckers”, when in reality he’s just a straight up deadbeat with NO money and NO way of providing for his kids. He is a loser that didn’t even graduate high school and has nothing to offer anyone. Not to mention he’s an alcoholic and does brown. Pay him a visit at Hungry Farmer Steakhouse, he’s their dishwasher/busboy..hahaha.



+ Submit More Info 16 Comments

Rudy Gabriel Smith

November 27, 2014 San Antonio 14

THE DIRTY ARMY: San Antonio tx and shertz beware of the drd turtle he has a bunch of uncured drds and is a dead beat father sweet talks girls gets them prego then you find out you have drds n all sorts of shit he also fuks men works at tribute tattoo studio



+ Submit More Info 14 Comments

Money Hungry

November 27, 2014 San Antonio, Tampa 7

phpPVnI6V

THE DIRTY ARMY: nik this hoe trys to come off nice.trys to get money outta u saying I just need a lil help.she puts on an act wen she meets u acts like she movin out her bfs house an in with her mom to spend time with u wen she finds out ur not comein off that bread her bf jumps in the pic threating to blow ur house up an kill u all sorts of bs but im not the one I called him on it an hes nothing but pussy.this bitch is a dopephine pill popper she recently broke her front tooth in half ugh lookd ugly an the bitch super glued it in .her names jill vass beware.



+ Submit More Info 7 Comments

Juggahoe

November 25, 2014 San Antonio 3

THE DIRTY ARMY: So nik this sad makeup wearing,ill suck dick for coke, stupid clown is Patrick aka Shaggy, aka Josepeh, ge goes to san antonio college and he loves sucking dick in the bathrooms. quickest way to get him on his knees is to offer him some c*ke



+ Submit More Info 3 Comments

Ratchet Girl

November 24, 2014 San Antonio 32

THE DIRTY ARMY: Nik, this is Becky Torres she claims that she is from LA! She is a 48 year old slut that talks nasty to every man that hits on her!! She is a home wrecker and an attention seeker!! In San Antonio she’s the most trashiest mother seriously she has a 4 year old son who needs attention but instead she’s giving attention to other men that only want one thing…. and she gives it up she’s ratchet beware.



+ Submit More Info 32 Comments

Priscilla Ann Garza

November 24, 2014 San Antonio 66

THE DIRTY ARMY: priscilla loves to leave her kids at home with whoever… as long as she has a sitter for all four of her kids daughters so she can go wabble her fat ass for some change. smh she’d rather wait for her baby daddy’s income tax check then work a decent job. not to mention she use to practically pimp her bro fabian out. then smile in his baby momma azalias face. oh beware she likes to take shit that isnt hers panties clothes men etc.



+ Submit More Info 66 Comments

Amberlyn Nicole Mejia & Dean Franco

November 24, 2014 San Antonio 31

THE DIRTY ARMY: nik this is Dean and amberlyn there both drug addicts and have a son poor girl is stupid cause her baby daddy doesn’t want her and she\’s all obsessed with him she pops bars and smokes weed wonder who watches her son when she’s doing all of that. She’s a fat pig who went to community college and thinks a medical assistant is a career lol try going to an actual college like uTSA of a&m to be a doctor a nurse not an assistant oh she probably wouldn’t make it cause her brains fucked up from the drugs she does hope cps doesn’t get involved they both think there shit doesn\’t stink when they still live with their parents they need to grow up and take care of their son and quit acting so ghetto smh they set very bad examples for their son



+ Submit More Info 31 Comments

Plump Slore

November 20, 2014 San Antonio 12

THE DIRTY ARMY: nik this slut is margarita macias ! Known for the whore around s.a i know this chick shes lied to several men about pregnancies but was neger pregnant once it got to a point she was suppose to have an actual belly besides her own fat shed say she lost the kid now she has a kid but not even sure if hes the father cause shes been everywhere and shes known , this kid is about one almost two ao any men out there that had intercourse with her around that time better get a dna she loves to lie and tells the biggest lie shes more of a mojada that has a disease also she never told anyone about this but i tought i should have shared it with yall she loves the attention so much but always uses guys for money or dick and also likes to be fkked from the ass from what i know is that she shitted frok a nigga with a big dick that fckd her from the back and shes bit a dick cause she couldnt gag it right it was to big for her shes gotten her ass beat by like two males and obviously seems to like it but coming to yall this only the wst sde of sananto



+ Submit More Info 12 Comments