Anyone Seen Christina Sugaray of Ottawa?

Anyone Seen Christina Sugaray of Ottawa?

THE DIRTY ARMY: Nik, nothing bad to say about this girl, just looking to get in touch since I haven’t seen her in a long time. Nice tall Lebanese girl, cute. She went by “Christina Sugaray” on Facebook before. What’s her real name?

https://thedirty.com/?p=2232874

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  1. I’m the real tinaMarch 28, 2018 at 12:00 PM

    Ur a creep bro I don’t even know u and if I saw u it be a different story ur fuked in the head I never gave u permission to even post me and how did u even get this pic bc I never sent it to u bro ur a fuking creep and I better not see u walking cuz that’s straight a goof move I don’t give a fuk about u get off my tip u fuking small dick go make it big quit being a fuking bum u goof

    • 613guyyMarch 30, 2018 at 3:18 PM

      forget u bish. Who says “Im still sexy: anyways? pfft whatevvs yo. Im done with u tina

  2. I’m the real tinaMarch 26, 2018 at 7:15 AM

    Why would Joey post me lol still lying not buying that

    • 613guyyMarch 26, 2018 at 7:23 PM

      Yeah you worked at some pizza place down near Rideau or dalhousie like 5 years ago. I’m Joey the guy who raps from Friel street. Anyways okay peace. Just wanted to see how you were doing. You on facebook?

  3. I’m the real tinaMarch 26, 2018 at 7:13 AM

    Now ur being a goof and I never worked at the pizza place

  4. I’m the real tinaMarch 21, 2018 at 11:07 AM

    I must have rejected u or upsetted u LOL but it’s funny or it could be a jealous ex who knows

  5. I’m the real tinaMarch 21, 2018 at 11:05 AM

    Ur clearly obsessed with me I still don’t got a name ??? U can’t be scared of me hahaha r u I was never in Montreal that’s how well u know me Pussy all I wanna know is u must have lots of time on ur hand for u to be obsessed with me I find it hilarious LOLL

    • 613guyyMarch 22, 2018 at 2:49 PM

      okay fine its me Joey. Just haven’t seen you in long time. Used to see you at the pizza place, I miss you :) You dont gotta be mad bae

  6. I’m the real tinaMarch 20, 2018 at 5:00 AM

    I honestly don’t get the joke of why u put me on here nor do I care bc that’s really f*ked if u we’re looking for me then man up and tell me who the fu* u r it’s pretty sad that u have to be obsessed with me but hey I still look f*king sexy too much haters get a f*king life and quit hiding from the computer punk

    • 613guyyMarch 20, 2018 at 2:52 PM

      where you been? It wasn’t a joke putting you on here, just want to see if you’re doing okay and still in ottawa or montreal?

    • 613guyyMarch 20, 2018 at 2:51 PM

      hey well how do i know you’re the real Christina???

  7. YourACreepJanuary 21, 2018 at 5:03 AM

    Ur messed up… ya this a great way to find oyt who she is haha ur a creeper bro get a life

1 2 3 5