Kerri Finnson of Winnipeg

Kerri Finnson of Winnipeg

THE DIRTY ARMY: Nik, this is Winnipeg’s dirtiest floozy. Kerri Finnson. Shes busy blowing guys for a couple of bucks or the odd bump. She uses her home for all her John’s. Even when her kid is at home in the next room. She is so drd. She’s passed around more disease than Typhoid Mary. She is constantly on Seeking A. Lurking around for her next score.

https://thedirty.com/?p=2237571

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  1. Captain is a goofFebruary 13, 2018 at 4:14 PM

    Funny cuz she with ssme person for lets say 3 years oh people say ur names lol

  2. mickey mouseFebruary 13, 2018 at 4:02 PM

    Scammers are probably using her pics. Gi to the police, report that somebody’s using my half naked pics online. Cops will want to see the pics…etc, verify its your body. Look at your phone records, see who is calling..might ask how you in that big place with no income..hmm

  3. LOLFebruary 10, 2018 at 1:05 AM

    God damn I need to move to Winnipeg chick is fine

    Things I would do to put a ring on that OP is 100 percent is straight jelly

  4. Captain save a hoeFebruary 10, 2018 at 12:13 AM

    Hahah she’s a useless hole she only dates drug dealers and they all kick her ass to the curb cause she’s useless all she’s good for is laying on her back and she ain’t even that good at that cause no one keeps her around for longer then a few months lol

  5. FreemanFebruary 5, 2018 at 1:34 PM

    Hey sexy hit me up I’d like to chat

  6. WowzaFebruary 2, 2018 at 1:43 AM

    man she deletes her fb constantly cuz too many pigs harass her. But she’s apparently doing whatever this is lol. Mhmm makes sense.. sometimes I’m glad I’m not the prettiest girl ever so I don’t have to deal with this stupid stuff. Jk I’m cute ;)

    I have a idea Post your full name before commenting, cowards

  7. CarolJanuary 31, 2018 at 10:02 PM

    Keep your chin up!

  8. AshleyJanuary 31, 2018 at 9:51 PM

    Go girl!

  9. LOLJanuary 31, 2018 at 5:38 PM

    This happens to me all the time to im on sites i never heard of some people are that bored and obsessed dont know u but keep your head up tke it as a compliment reallly, i do ha

    Youre supper hawt btw lezbehonest

  10. JulianJanuary 31, 2018 at 7:17 AM

    Wow smoke show damnnn

  11. EloelJanuary 31, 2018 at 6:50 AM

    Wow, this is disgusting, someone stole her Facebook picture and posted this, probably an ex-boyfriend or someone she turned down. I know her, she’s the sweetest girl with a big heart and she does not deserve this, this should be taken down immediately!!!

  12. Mr pimpJanuary 31, 2018 at 1:46 AM

    Well this looke like the girl on that site i was talking to then before day of meeting she said that she wasnt the girl in the photos for security purposes
    Met up at a pub and the girl was most definitely not her so i googled searched her name and messaged her on Facebook warning her and she said she already knew and people constantly make fake accounts of her and never was mentioned she had a child then seen her phtots, so i asked if she would be interested with a great deal of money and she blocked me, i feel bad for people like this and i wish i had taken a pic of the real girl to put her on blast so beware of a girl on that site using these photos because it is not the real person AT ALL! Drove a black escape and works at pont coral! Well lets say i got cat fished and suckered!

    • YupJanuary 31, 2018 at 7:20 AM

      Same thing happened to me but tinder social media these days and pretty sure she doesnt need to do any of that any guy gladly take care of her i know i would HOLLA

  13. JessJanuary 30, 2018 at 6:20 PM

    Someone’s a little jealous that she doesn’t want nothing to do with you!!! Haters always gonna hate on the pretty ones!!! just cause your heartless and ugly and jealous you need to try make someone look bad!! When you the posting this is the dirt bag !! Give you fat ass a head shake !!!!!

  14. HahahaahJanuary 30, 2018 at 6:10 PM

    Lmao omg people constantly are putting her on these sites. Fake accounts of her on everythjng Facebook twitter tinder you name it. Funny cuz she has a family meme her living ther lol. So funny who even go out this site is old news Yawn. Same person keep commenting and it’s the same person. She’s so used to people making fake accounts of her on everything. Even sites she hasn’t heard of she tells me oh well apparently I’m on a another dating site.

  15. PinkorangeJanuary 29, 2018 at 10:12 AM

    If this is true call CFS retarded OP

    • EloelJanuary 31, 2018 at 6:56 AM

      Not true, all BS

    • MikJanuary 29, 2018 at 6:50 PM

      Cfs can’t actually do anything they have to call and give notice before they can come over.