“Panda Shotz” Cedric of Houston

“Panda Shotz” Cedric of Houston

THE DIRTY ARMY: Nik, this kid Cedric is a loser who takes pictures of cars that aren’t his and floozies in Houston who think they are “models.” I guess if someone takes your pic, that makes you a model? Lmao. He thinks he’s the highest caliber photographer ever. I haven’t seen him published anywhere. He’s always flexing sh*t that isn’t his, too. He takes pictures of low class escorts and thinks he’s big sh*t. All the while trying to act like a stud, he’s gay as hell, and it’s more than obvious when you see his pics or meet him. I mean, what Mexican man would call himself panda? This guy is just a self proclaimed photographer who thinks he’s cool because he’s a wave rider and a groupie to anyone with some bought followers or a following base.

https://thedirty.com/?p=2216807

Leave a Comment

Your email address will not be published.

  1. IM A GAY MANOctober 12, 2017 at 12:07 PM

    Yes I envy girls because I’m a gay kid so what

    • Minus the egoOctober 13, 2017 at 12:26 PM

      Women are beautiful but have some respect for the body god gave u- you’re way too caught up in a temporary life
      See the bigger picture and what you’re future husband would think – yoir only thinking of the future sponsor which is just as meaningless in the scheme of things

      • RightOctober 15, 2017 at 11:58 AM

        Future ex husband lol
        I think he should be deleted just for knowing u
        What do u think ?

      • RightOctober 14, 2017 at 2:59 PM

        Maybe you should stop taking whore ass pictures and dropping hints u want a sponsor

      • ALYSSA russell. @alyssatexazOctober 13, 2017 at 8:43 PM

        B*TCH- IM IN A LONG TERM RELATIONSHIP WITH MY FUTURE HUSBAND RIGHT NOW. WE ARE SITTING HERE COOKING UP THESE COME BACKS. SIT DOWN. YOU DESPERATE FOOL.

  2. Alyssa TexasOctober 11, 2017 at 5:46 PM

    Bitch I’ma choose the dirty over you
    You know I ain’t scared to lose you
    They don’t like it when you’re telling the truth
    I’d rather be realer than you

    :)

    • In need of therapy asapOctober 12, 2017 at 11:28 AM

      Who are u talking to
      No one wants u u used up scrub
      Any woman that puts herself on the dirty and posts a bunch of prostitute pictures isn’t exactly something to rave about
      No one wants a washed up psycho bitch

  3. AlyssaOctober 11, 2017 at 4:52 PM

    wildin on my haterrrrsss , it’s lit

  4. AlyssaOctober 11, 2017 at 4:51 PM

    sorry that was my alter ego speaking lmao

    • ProofOctober 12, 2017 at 11:29 AM

      Why don’t u blog about the therapist and therapy u need to find
      I’m sure it will make u famous
      U need a log of mental help

  5. Alyssa TexasOctober 11, 2017 at 4:51 PM

    y’all gay boys need to smoke one … hit up your plug ……

    Wait

  6. WHEN GAY BOYS shookOctober 11, 2017 at 4:49 PM

    Lololol

  7. 2 pagesOctober 11, 2017 at 4:46 PM

    I doubt anyone will scroll to the next page of comments to read your gay defenses you encompetent swine

  8. Y'all scandalousOctober 11, 2017 at 4:39 PM

    Gay boys mad is funny reading huh

  9. peasant villeOctober 11, 2017 at 4:38 PM

    Lol this is what I get for being in Houston with with all the brown people lololol peasant ville I need to move to aspen

  10. Basic anatomyOctober 11, 2017 at 4:31 PM

    my boob from my coca cola shoot is more viral than any Mexican shoot from alief you’ve ever shot bwahah

  11. Basic anatomyOctober 11, 2017 at 4:30 PM

    all one of women’s breast is slightly bigger than the other. I’m sure you wouldn’t realize c oh only shoot botched plastic escort as stated in this post, no?

    • AliasOctober 13, 2017 at 12:24 PM

      What’s wrong with a boob job
      You’re hating because u can’t afford one
      Bet your next sponsor will get one for u don’t worry
      You will be caught up in no time

      • Alyssa luvs dicksOctober 16, 2017 at 12:26 PM

        Yes I want a boob job and a butt job but can’t afford it yet and now that I’m on tagthesponorz everyone is on to me
        Accepting applications as of Now

  12. clap clap for pandaOctober 11, 2017 at 4:28 PM

    damn this panda guy needs to stop spreading clap around Houston man!

  13. AlyssaOctober 11, 2017 at 4:14 PM

    Every photographer I’ve shot with has more clout than dis niggggaaaa
    Y’all rlly need to smoke something hit up yo plug ;)

    Oh wait

  14. AlyssaOctober 11, 2017 at 4:12 PM

    I run htx hahahaha

  15. AlyssaOctober 11, 2017 at 4:09 PM

    lol I’m rly stoned reading over this ahahaha y’all funny

  16. StrangerOctober 11, 2017 at 2:01 PM

    Too bad nobody gives a damn about the comments

  17. Alyssa taking LOctober 11, 2017 at 11:41 AM

    Spreading lies and clamydia around Houston real classy

    • AlyssaOctober 11, 2017 at 2:01 PM

      you’re obsessed with me tho lol

  18. MonicaOctober 11, 2017 at 10:45 AM

    Ur a escort lol looking ass like a lil boy you hide behind your phone b**chhh please you are not about that action in real life

    • AlyssaOctober 11, 2017 at 4:25 PM

      IM NOT ABOUT THAT ACTION … Hmmm. IM JUST OUT ON BOND FOR HOSPITALIZING SOME PUSSY LIKE YOU LOL. THATS FOR THE BIRDS I HAVE WORKERS TO DEAL WITH GAY MEN LIKE YOU

    • YupOctober 11, 2017 at 12:27 PM

      Major escort prostitute
      She on the dirty twice and other websites that have her DMs
      What a psycho her mother should be slapped around for letting her butch ass out on the streets in her rented cars

    • TotallyOctober 11, 2017 at 12:23 PM

      She can’t even admit it in the comments section lollll look floozy we all know you’re a hater
      Why u so angry
      Once u rid your body of the drds and fix your mental issues you will feel,a lot better . Just try keeping your legs closed in the meantime

  19. yoOctober 11, 2017 at 10:27 AM

    Yea I met this kid at cle before he is a queer
    Reality checks are good for everyone

    • You’re wrongOctober 11, 2017 at 11:42 AM

      Why do u care if he’s gay alyssa
      He still doesn’t want to take your ugly pic
      Fake ass

  20. lolOctober 11, 2017 at 10:03 AM

    lol my Range is rented hahahaha b*tch I HOLD ALL TITLES AND NOTHING BUT TITLES GO CRY ABOUT IT MY T*TS ARE GREAT TOO
    WHY ARE YOU SO MAD?!?

    • WhyOctober 11, 2017 at 12:25 PM

      You so lucky with those uneven boobs. We even gave them names. Mimi is pissed that lulu is so much bigger bahahaha

  21. MonicaOctober 11, 2017 at 7:36 AM

    Alyssa a whore she a nobody trying be somebody lil bitch is shaped like a preteen boy gtfo she definitely isn’t a model maybe a model for being the biggest hoe I feel bad for her man

    • YupOctober 11, 2017 at 12:28 PM

      How does she have a man
      Probably pay her five bucks on the daily

      • LolOctober 11, 2017 at 3:20 PM

        Bahaha

  22. DAB THEM HATERSOctober 10, 2017 at 9:52 AM

    It’s sad how someone can hate on someone else for there success or for achieving what they have accomplish. In stead of wasting the little energy they have left on hating and keeping up with his accomplishments, turn that around and focus on yourself and stop being a whining bitch!!

    • Alyssa russellOctober 10, 2017 at 2:23 PM

      You realize I was a brand ambassador for miss universe pageant by age 16 and drive a benz and I’m 21 and graduated from a pre requisite program that 70% of ppl start their own business from afterwards right. Instagram isn’t “success” you low caliber idiot

      • MonicaOctober 11, 2017 at 9:14 AM

        Alyssa shut your punk ass uppp ur a whore I feel sorry for your parents shut your mouth and legs up your range is rented HOE run me my fade you scary ass bitch

      • Alyssa russell legitimateOctober 10, 2017 at 10:04 PM

        yes look at me im successful. i can spread my legs wider than any other crack floozy in this city and touch my head to my knees. look at meeeeeee LMFAO i have a benz woohoo i made it in life. i can send you naked videos and pictures and impress u with the fact that my right boob is way bigger than my left, this makes me super duper special and hope that men will sponsor me wooheeeeee i also swing both ways and have many DRDs to offer my counterparts yahoooooo. and now i have a 70 percent chance of starting my own “agency” i think i will call it sponsored life yayyyyy

  23. LolOctober 9, 2017 at 4:38 PM

    Too bad nobody reads the comments on these things nor cares. The more comments you leave the further on the popular dirty page it goes so actually your just playing yourself lol

    • You’re wrongOctober 11, 2017 at 11:41 AM

      It’s based on date
      The newest and relative is on top
      Nothing to do w comments idiot

  24. Drake on another levelOctober 9, 2017 at 4:31 PM

    He’s a man with his head in the clouds but has his feet on the ground. He’s strait up humble, and very charismatic.

  25. Alyssa has Clamydia btwOctober 9, 2017 at 4:09 PM

    Bro Panda don’t let these peasants get to you. When other people can’t do stuff they want to bring you down too. That hoe’s just mad that she’ll never even be a tenth of what you are bro. Keep doing you

    • YupOctober 11, 2017 at 12:21 PM

      She’s not even close
      That b*tch nasty she fake everything to her hair hahaha u good panda keep doing u

  26. Alyssa has clamydia btwOctober 9, 2017 at 4:00 PM

    Bro Panda don’t get these peasants effect you. When people can’t do something themselves they want to bring other people down with them. That floozy’s just jealous that she’ll never be even a tenth of what you are. Keep doing you bro

    • Alyssa russellOctober 10, 2017 at 2:31 PM

      I surpassed this kid when I was like 16 lmfao

  27. Alyssa has clamydia btwOctober 9, 2017 at 3:55 PM

    Bro Panda just keep doing you bro. When other people can’t do something they wanna bring you down too. That b*tch is going nowhere in life. Just keep grinding brotha

  28. Ororo the CreatorOctober 9, 2017 at 3:29 PM

    First of all, Cedric is a professional. He’s good at what he does he is a skilled Ana talented photographer. There are many lanes in the creative industry and everything ain’t for everybody. He chose to work on product photography, imports, and glamour/beauty photography. There’s nothing wrong with that. He’s damn good at it. I wish all these dumb ass kids that are hating would invest more time in their own talents. If they spent more time in a book or trying to work towards building their own brand they would be more successful and have less time to hate. All the haters can get a f***** life. Get your weight up losers. Hustle.

  29. VOctober 9, 2017 at 3:10 PM

    She’s probably the one writing all these hate comments on here on her own lol using different names smh.

  30. VOctober 9, 2017 at 3:09 PM

    Wait she really took the time out to do this ? Is she mad she wants to be a model but only has 1,000 followers ? Lmao or is she mad that photographers don’t hit her up ? She’s mad and full on insecurities that’s he takes it out on other people. She isn’t fully satisfied with her life that’s he wants to make herself look bigger and better than everyone else but bringing people around her down. That’s the definition of a hater and trust me karma is a b*tch lol. A model should be someone people can look up to not someone who hates on other people’s success because her life isn’t how she wants it to be. Smh may god help her would

    • AlyssaOctober 11, 2017 at 4:26 PM

      no dumb ass hahahahah I got shut down by Indian poor hackers who hacked my account asking me to pay them $500 hahha I’m a prostitue who has a 22 year old boyfriend bwahahah God

    • Alyssa russellOctober 10, 2017 at 2:24 PM

      You realized I deleted my gram at 12k right go read my linked in then try again lmfao.

      • UhuhOctober 11, 2017 at 12:30 PM

        Ya right
        Deleted your own instagram bahhaha u got shut down for prostitution lmfao